Aanpak

Midden in de wereld

Om een kind of jongere te begrijpen moet je de wereld eromheen begrijpen.

Wij doen dat door etnografisch onderzoek en thuisopdrachten.

Zo krijgen wij de gewenste details en verdieping die wij zoeken om het dagelijkse leven van de onderzoeksgroep te snappen.

Met onder andere observaties, film, interviews en antropologie, krijgt SMALL de inzichten uit het echte leven.

In Real Life

Wij vinden het nog steeds super om de doelgroep te ontmoeten en te spreken.

Het modereren van een groep en interviewen van kids en jongeren is wel anders dan werken met volwassenen.

Wij gebruiken veel materiaal en technieken die de jonge mensen helpt om uit te leggen wat ze vinden en bedenken.

Dit kan bijvoorbeeld door middel van moodboards, eigen foto’s, rollenspellen, games of tekeningen.

In het Digitale leven

Met de focus op de digitale wereld maken wij veel gebruik van online kwalitatieve methoden.

Zo zijn er online groepen, panels, bulletin boards en blogs.

Onze ethiek

Wij zijn ons ervan bewust dat het werken met kids vragen kan oproepen bij de ouders.

De werving van kinderen onder 16 jaar is altijd met toestemming van de ouders.

Wij onderschrijven hier dan ook de codes van de Nederlandse MOA ( Center for Information Based Decision Making & Marketing Research; kijk op www.moaweb.nl en die van ICC/ESOMAR International code on market research and social research; kijk op: www.ESOMAR.org.

FaLang translation system by Faboba