SMALL kids & jongeren - onderzoek en advies    mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. tel: 020 - 358 63 91 

Onderzoeksprijs op de AMMA Awards!

“Zijn jongeren nog wel te bereiken?” Jawel, maar je hebt wel de juiste inzichten en begrip nodig. Begrip van hun denken, sociale gedrag, activiteiten en hun mediagebruik. SMALL deed vorige zomer kwalitatief onderzoek voor Carat die bezig was met het onderzoeksproject Focus on Teens - en nu is de vakprijs binnen voor het beste commerciële communicatieonderzoek 2014,namelijk de Hans du Chatinier prijs.  

Focus on Teens is een (gratis via Carat Media) boekje. Geen allesomvattend overzicht van alles wat met jongeren te maken heeft, daarvoor is het onderwerp te groot. Het is wel een handig en beknopt overzicht om snel inzicht te krijgen in de 13-19 jarigen. Wie zijn ze, waar bevinden ze zich, en hoe ziet hun ontwikkeling eruit. Ook kijken we naar de tijdsbesteding van deze jonge consumenten. We geven inzicht in het communicatiesysteem van jongeren, hoe ze omgaan met merken, reclame en vooral met de media. Wat de rol daarvan is in het dagelijks leven, welke media populair zijn, hoeveel tijd ze eraan besteden en wat hun houding is ten aanzien van commercie. Het boekje wordt afgesloten met ethiek zodat iedereen op een verantwoorde manier de doelgroep kan bereiken.

SMALL op Jongerendag (26 juni) Kids en Jongeren Congres

SMALL is op 26 juni ook aanwezig op het Kids en Jongeren Congres in De Fabrique te Utrecht. Tijdens de Jongerendag geeft SMALL in samenwerking met mediabureau Carat een presentatie. Wil je meer weten over mediagebruik onder jongeren? Zorg dan dat je erbij bent. Meer informatie over het Congres en de inhoud van onze presentatie vind je op www.kidsenjongeren.nl/congres

Kidsenjongeren Congres Jongerendag

Onderzoek verzorgings- producten

November 2013 - In oktober hebben we onderzoek gedaan onder Nederlandse jongeren (12-15 jaar) om meer te leren over persoonlijke verzorgingsproducten: wie koopt het, hoe weten jongeren wat ze moeten hebben en welke informatiebronnen/media worden hiervoor gebruikt. Jongens werd gevraagd welke soorten en merken haarstylingproducten zij gebruiken en het effect ervan op hun zelfvertrouwen. Meisjes werden vragen gesteld over merken en soorten make-up en het effect ervan op hun zelfvertrouwen.

Een opvallend resultaat is dat het vertrouwen in het effect van verzorgingsproducten groot is. Een derde vindt dat het zeker helpt en de helft van de respondenten zegt dat het een beetje helpt. 9 van de 10 jongens krijgt meer zelfvertrouwen van goed gestyled haar en 8 van de 10 meisjes voelt zich zelfverzekerder met make-up op.

Wilt u meer weten? Wij komen graag langs om dor de data te gaan op zoek naar insights. Het is ook mogelijk een rapportage op maat te ontvangen met de resultaten en belangrijkste conclusies van uw merk versus de overige merken. Voor een SMALL prijsje: €75.- (all-in).

make-up

Kids Tussendoortjes Monitor

16 July 2015 

SMALL start eind 2015 weer met de Kids Tussendoortjes Monitor. In 2014 hebben we grip gekregen op de keuze voor tussendoortjes en dranken thuis, wat er in de broodtrommels gaat (fruit, groenten, koek en en snoep), de regels op de scholen en wat kids daar zelf van vinden. Doet u mee? We horen graag of u een exclusieve vraag heeft  en welke analyses we kunnen maken. Het is mogelijk een rapportage op maat te ontvangen met de resultaten en belangrijkste conclusies voor uw product. Voor een SMALL prijsje. Mail ons op  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  

kleuter koek

SMALL monitor

December 2013 - SMALL onderzoekt een aantal interessante onderwerpen voor jou de komende maanden: de dierentuin en attractieparken (deze data is nu beschikbaar), tussendoortjes en kantines op school (2014 beschikbaar). Deze monitors worden uitgevoerd door Kien/Panelwizard en als kids en jongeren expert kan SMALL je alles vertellen over de onderwerpen.

Wilt u meer weten? Wij komen graag langs om dor de data te gaan op zoek naar insights. Het is ook mogelijk een rapportage op maat te ontvangen met de resultaten en belangrijkste conclusies van uw merk versus de overige merken. Voor een SMALL prijsje: €75.- (all-in).

gorillinpak

SMALL in Marketing Tribune

September 2013 - Interview met SMALL founders in Marketing Tribune. Nummer September 2013 - rubriek Nieuwe Helden.

SMALL in MarketingTribune

Meer artikelen...

  1. News
FaLang translation system by Faboba