Onderzoek verzorgings- producten

November 2013 - In oktober hebben we onderzoek gedaan onder Nederlandse jongeren (12-15 jaar) om meer te leren over persoonlijke verzorgingsproducten: wie koopt het, hoe weten jongeren wat ze moeten hebben en welke informatiebronnen/media worden hiervoor gebruikt. Jongens werd gevraagd welke soorten en merken haarstylingproducten zij gebruiken en het effect ervan op hun zelfvertrouwen. Meisjes werden vragen gesteld over merken en soorten make-up en het effect ervan op hun zelfvertrouwen.

Een opvallend resultaat is dat het vertrouwen in het effect van verzorgingsproducten groot is. Een derde vindt dat het zeker helpt en de helft van de respondenten zegt dat het een beetje helpt. 9 van de 10 jongens krijgt meer zelfvertrouwen van goed gestyled haar en 8 van de 10 meisjes voelt zich zelfverzekerder met make-up op.

Wilt u meer weten? Wij komen graag langs om dor de data te gaan op zoek naar insights. Het is ook mogelijk een rapportage op maat te ontvangen met de resultaten en belangrijkste conclusies van uw merk versus de overige merken. Voor een SMALL prijsje: €75.- (all-in).

make-up

FaLang translation system by Faboba